Vytvoření webových stránek je snazší, než si možná myslíte!
Ještě nemáte své webové stránky? To je ale chyba! Webové stránky jsou nejenom vaší vizitkou, ale i komunikátorem se zákazníky. S těmi stávajícími i potenciálními. A mnohé vypovídají. O vašich službách i vás samotných.
Uvažujete, že si webové stránky vytvoříte podle šablony? Toto rozhodnutí pečlivě zvažte. Jsou totiž webové stránky a webové stránky. Obzvláště pokud váš web má být profesionální, tedy prezentovat vaše podnikatelské aktivity.
Stránky profesionální, nebo podle šablony?
Stránky podle šablony na pohled možná dobře vypadají. Už však nejdou do takové hloubky, kterou si řada podnikatelských aktivit žádá. Stejně tak je u nich problematická tzv. optimalizace pro vyhledávače a znemožňují tak, aby se vaše stránka zobrazovala na jejich předních místech.
Donuťte návštěvníka na vašich stránkách setrvat
Vytvoření webových stránek je jinými slovy v mnoha ohledech komplexní záležitostí, kterou, jsou-li v hledáčku vašeho zájmu stránky „na úrovni“, byste měli svěřit profesionálovi. Tedy zkušenému webdesignérovi. Ten vám vytvoří stránky intuitivní a z uživatelského pohledu zajímavé. S kvalitními fotografiemi, texty a důležitými klíčovými slovy. I tyto faktory jsou u webu nesmírně důležité. Jeho návštěvníka dokážou zaujmout a donutit ho setrvat na nich delší dobu. A přejít i do hlubších stránek webu.
Web jako výrobní nástroj
Takové stránky vám vyrobí třeba renomovaný webdesigner a konzultant v digitálním světě, Jaroslav Voldřich (na internetu hledejte pod odkazem tvorba webových stránek Plzeň). Jím totiž proplouvá skutečně jako ryba ve vodě. S tvorbou webů jinými slovy má dlouholeté zkušenosti. Zná prostředí internetu a webové stránky jako takové vnímá jako nástroj, který naplní vaše obchodní plány a vize. A tak k němu také přistupuje.
Individuální přístup
Ne vždy si však urputně stojí za svým. Naslouchá a pokládá otázky. K čemu má web primárně sloužit, koho oslovit. Co prodat a komu. Web jinými slovy nevytváří „na dálku“. S klientem se osobně sejde a vyzpovídá ho. Až na základě získaných informací připraví návrh a ten po jeho připomínkách zrealizuje. Tím však jeho práce nekončí. Respektive nemusí.
Správa PPC kampaní
V portfoliu jeho služeb je totiž spolu s již zmíněnou optimalizací pro vyhledávače i správa PPC kampaní, může tedy třeba spravovat vaši PPC kampaň (platba za proklik), jejímž cílem bude získat vám co největší množství zákazníků. Vše na míru zákazníka, tedy s přihlédnutím k jeho podnikatelským potřebám. Zkrátka se vám o web může průběžně starat.
Už rozumíte, proč jsou profesionální stránky pro vaše podnikání tak důležité?