„Řekni mi, co čteš, a já ti řeknu, jaký jsi.”
INFORMAČNÍ PROFILY - PORTÁL PRÁCE A PODNIKÁNÍ


Váš web musí být vidět, jinak jej máte zbytečně. Jak se naučit zvládat SEO?

Jste majiteli e-shopu, blogu, či jiného webového portálu? Zároveň platíte za inzerci, platíte reklamu na sociálních sítích, využíváte PR články, remarketing a celou řadu dalších nástrojů online propagace, přesto vám to nepřináší ekonomické výsledky? Možná je načase se zamyslet nad tím proč. Důležité je, abyste si udělali analýzu konkurence, analýzu klíčových slov a zjistili, zda má váš web odpovídající strukturu. Jedině komplexní přístup k celé věci zjistí případný kámen úrazu. Zjednodušeně můžeme takový postup označit jako webový audit.

  • shutterstock 394758724

S růstem vašeho podnikání vám může pomoci kvalitní SEO

Abychom ještě trochu poodkryli, co vás může brzdit, tak často je to také snaha dělat si všechno svépomocí. Na svém webu byste se měli věnovat především jeho náplni, ale k tomu nemůžete zvládat ještě všechno ostatní včetně propagace. Pokud nicméně máte nějakého SEO specialistu a nemáte výsledky, měli byste se jej ptát proč. Možná stojí za to se obrátit na dlouholeté profesionály v oboru, mezi které patří třeba známá největší SEO agentura. Právě zástup profesionálů, který nestojí na jednom člověku, může být velkým přínosem ke zlepšení vaší online propagace. Jak se říká hezky česky, ono totiž víc hlav, víc ví. Jak jsme již zmínili v úvodu, velmi důležité je začít hledat příčiny od podlahy a v rámci auditu:

  • Analyzovat současnou situaci
  • Definovat co je třeba zlepšit či změnit
  • Navrhnout řešení

Co je základem efektivní propagace?

Pojďme se třeba podívat na jeden někdy opomíjený ale důležitý bod. S vaší webovou prezentací souvisí také linkbuilding. Je to osvědčená metoda, která vám pomůže přinést na váš web zákazníky a mimo jiné i pomocí zpětných odkazů dostat váš web na viditelnější místo v rámci vyhledávačů. Nejeden specialista na online marketing vám řekne, že nejdůležitější je linkbuilding zejména pro budování povědomí o vaší značce. Pokud chcete být na internetu vidět, musíte se zkrátka prosadit. A právě linkbuilding je jednou z možností, která vám to efektivně zajistí. Také tuto činnost můžete nechat na marketingové agentuře.

Zdroj obrázku: Rawpixel.com / Shutterstock.com

Autor: Redakce
Zařazeno v:
Tags: linkbuilding

Další články v rubrice Marketing a reklama, SEO

Internetový marketing dokáže pozvednout váš byznys! Co se dozvíte od specialistů na online svět?

Život se dnes neodehrává zdaleka pouze za dveřmi vašeho domu, ale stále častěji také na síti. Proto také vaše podnikání musí být na síti vidět. Dnes už opravdu nestačí mít pěkně uklizenou prodejnu nebo provozovnu a rozdat pár letáčků či vizitek. Pokud budete online svět ignorovat, přicházíte denně o potenciální zákazníky,…
Zařazeno v:

Firemní identitu svěřte do rukou profesionálů z reklamní agentury

Pokud přemýšlíte, jak se odlišit od konkurence a dostat se do povědomí široké veřejnosti, zaměřte se na firemní identitu. V podstatě se jedná o ucelený vizuální styl, který se však používá nejen na internetu, ale také při písemné komunikaci, u tištěných materiálů a podobně. V následujících řádcích vám představíme, co všechno…
Zařazeno v:

3D reklama o vás dá v záplavě konkurence vědět

V současné době se v oblasti reklamy upírá pozornost hlavně k internetu. Ten zajistí, že se o vašem podnikání dozví téměř všichni. Zvyšte efektivitu tohoto online marketingového nástroje tím, že ho optimálně zkombinujete s offline reklamou. Proč investovat do 3D reklamy? Do venkovní neboli outdoorové reklamy se vyplatí investovat, pokud chceme…
Zařazeno v:
Tags: 3D reklama

Reklamní předměty mohou být užitečné! Zkuste reklamní tašky

Téměř každá firma si čas od času nechává zhotovit nějaké reklamní předměty. Rozdávají je na veletrzích, obdarovávají s nimi své věrné zákazníky, obchodní partnery či zaměstnance. Podle toho, komu jsou určeny, je potřeba vybírat i typ reklamního produktu. Ideálně by mělo jít o něco praktického. Reklamní předměty jsou vynikající formou marketingu.…
Zařazeno v:

Lepicí pásky jako praktická pomůcka i nosič marketingového sdělení

Neplýtvejte ve firmě financemi. Pokud svým zákazníkům posíláte zboží, lepicí pásky vám jej pomohou kvalitně a bezpečně zabalit. A nejen to. Současně jsou nejlevnějším nosičem marketingového sdělení. Dejte si na ně vytisknout vlastní reklamu. Ani pojištění zásilky nestačí Pojištění zásilek je sice ochranou proti škodám při přepravě balíčků zákazníkům, ale nesmíme…
Zařazeno v:

Co vám přinese vnitřní orientační systém do vaší budovy?

  Přijde k vám do budovy váš zákazník, klient, návštěvník, nový zaměstnanec či kdokoliv, kdo je zde poprvé, a neví, kudy se má dát. Je zmatený, a to může negativně ovlivnit celou jeho návštěvu. Pro zvýšení přehlednosti, jak v exteriéru, tak v interiéru vám perfektně poslouží praktický orientační systém. Orientační systémy…
Zařazeno v:

Obsahový marketing je pro vaši firmu klíčový

Obsahový marketing neboli content marketing je pojem, se kterým se v současnosti můžete setkávat stále více. Je důležitý nejenom pro samotné SEO, ale může vám také výrazně pomoci v oblasti autority a budování značky. V neposlední řadě také zásobuje čtenáře kvalitním a užitečným obsahem, který je nakonec přivede právě k vašemu…
Zařazeno v:

Jak na propagaci brandu? Zkuste osvědčené tipy

Chcete svou firmu propagovat i jinak, než prostřednictvím běžných internetových, ale také outdoor kampaní? Pokud ano, je dobré vsadit na osvědčené tipy, kterých existuje celkem dost. My jsme se zaměřili na ty hlavní, se kterými je určitě ideální začít. Reklamní předměty Ty jsou jasnou klasikou, se kterou nemůžete šlápnout vedle.…
Zařazeno v:

PPC kampaň – výhodná forma internetové reklamy

Potřebujete získat pro svoje produkty a služby co nejvíce zákazníků? Záleží vám na dobré reklamě a hledáte efektivní způsob, jak se k vašim zákazníkům co nejrychleji dostat? V tom vás dokáže podpořit PPC kampaň. Nejvíc používaná reklama na internetu.   Všude kolem nás se denně setkáváme s reklamou a stala se tak nějak…
Zařazeno v:

Jak se připravit na tvorbu úspěšného e-shopu na míru?

Nakupování prostřednictvím e-shopů se již stalo standardem a obrat, který české e-shopy vykazují, každoročně roste. Hodnoty přesahující 100 miliard korun ročně jsou ale pouhým začátkem, neboť prostor pro další růst je v segmentu e-commerce značný. Co ale taková tvorba e-shopu obnáší? Na co si dát pozor a jak k ní přistoupit? Poctivá příprava,…
Zařazeno v:

Dárkové předměty posilují vztah s klienty

Jednou z věcí, která rozděluje úspěšné firmy od těch méně úspěšných, je kvalitní CRM systém. CRM, tedy řízení vztahu se zákazníky (Customer Relationship Management), může mít mnoho podob. U kvalitních klientů, kteří mají pro společnost přínos, by součástí těchto procesů rovněž měly být dárky či dárkové předměty. Za každým obchodem, ať už…
Zařazeno v:

Jste smíření s tím, že na Vaše stránky nikdo nechodí?

Jste smíření s tím, že na Vaše stránky nikdo nechodí? Většinou nejsou stránky k nalezení, a aby tomu, tak nebylo, dejte vše do rukou SEO optimalizací. SEO je vždy základem úspěchu Nechali jste si vytvořit nový web, a nyní řešíte již poslední část celé této skládačky, a to optimalizaci webu? Pokud stále nebyla…
Zařazeno v: