„Řekni mi, co čteš, a já ti řeknu, jaký jsi.”
INFORMAČNÍ PROFILY - PORTÁL PRÁCE A PODNIKÁNÍ


Toužíte po originalitě? Nechte si udělat vlastní merch

Mít vlastní značku oblečení, trička, mikiny, čepice s logem či obrázkem, to není pouze výsada slavných lidí. Chcete propagovat svoji firmu? Nebo prostě jen toužíte mít něco, co nikdo jiný nemá? Zařiďte si vlastní brand, merch. Dobře si ale rozmyslete, kde si necháte takové kousky vyrobit.

Potisk triček na zakázku

V dnešní době sociálních sítí není složité vybudovat si vlastní jméno. Když získáte početnou základnu fandů, měli byste jim poskytnout ze sebe něco víc než jen vhled do vašeho života skrz Instagram. Pokud máte vlastní značku, tak se přímo nabízí nechat si udělat potisk triček, aby se váš brand dostal do podvědomí. Profesionální firmy vám na tričko, mikinu, čepici, šátek nebo kamkoli na jiný kus oděvu, natisknou logo, nápis či obrázek. Pokud se jedná o merch na zakázku, musíte poskytnout svým fandům kvalitu. Přemýšlejte o perfektním materiálu, který bude příjemný, určitě nesmí pouštět barvy. Potisk textilu nabízí kdekdo, zárukou oné kvality je ale nějaká nadstavba. Například ekologický tisk. Je šetrný k životnímu prostředí a výrobky v tomto duchu jsou příznivé i pro vaše tělo. Službu nabízí například sítotiskový ateliér MatesArt, kde pracují s eko technologiemi a poskytují vám textil z organické bavlny, FairTrade textil. Firemní textil vytváří s pomocí sítotisku na vodní bázi s certifikací GOTS.

  • matesart potisk tricek

Fairtrade merch - sítotisk

Víte, proč je sítotisk kvalitní? Zajišťuje, že se barvy do tkaniny vpijí, a posléze tedy nepouští. Právě v MatesArt mají kvalitní potřeby pro sítotisk. Objednávky jsou přitom jednoduché. Stačí vybrat textil (barvu a střih) nebo si přinést vlastní. Dále dodáte obrázek či text. Nemáte své? Nevadí. Firma klidně překreslí logo do křivek či zajistí jiné grafické práce. Posléze vám vytvoří kalkulaci. Je to snadný proces. Můžete mít trička s vlastním potiskem, tašky, mikiny, polokošile, šátky, zástěry, tepláky apod. Je jen na vás, co bude vaši firmu, jméno nejlépe vystihovat. Vlastní potisk textilu je osobitou a finančně nenáročnou cestou propagace.

Autor: Redakce
Zařazeno v:

Další články v rubrice Marketing a reklama

Netradiční reklamní předměty: nápady, které zaujmou

Reklamní předměty jsou často využívaným propagačním nástrojem, ale s nástupem digitálních technologií už jim firmy nevěnují tolik pozornosti. To je ale škoda – průzkumy jasně dokazují, že i v dnešní době představují mocný marketingový nástroj. Aby však fungoval tak, jak má, je důležitá originalita. Netradiční reklamní předměty budou pro zákazníka vždy…
Zařazeno v:

Profesionální tvorba webových stránek vám pomůže být vidět

Víte, kolik už bylo firem, které se snažily ušetřit na webu tím, že si jej nechali zpracovat od nějakého studenta? Hodně. Drtivá většina z nich nakonec místo úspory utratila ještě více peněz, než kdyby se v začátku obrátily na profesionály. Časem si totiž stejně musely nechat udělat web znova a tentokrát…
Zařazeno v:

Váš web musí být vidět, jinak jej máte zbytečně. Jak se naučit zvládat SEO?

Jste majiteli e-shopu, blogu, či jiného webového portálu? Zároveň platíte za inzerci, platíte reklamu na sociálních sítích, využíváte PR články, remarketing a celou řadu dalších nástrojů online propagace, přesto vám to nepřináší ekonomické výsledky? Možná je načase se zamyslet nad tím proč. Důležité je, abyste si udělali analýzu konkurence, analýzu klíčových…
Zařazeno v:
Tags: linkbuilding

Internetový marketing dokáže pozvednout váš byznys! Co se dozvíte od specialistů na online svět?

Život se dnes neodehrává zdaleka pouze za dveřmi vašeho domu, ale stále častěji také na síti. Proto také vaše podnikání musí být na síti vidět. Dnes už opravdu nestačí mít pěkně uklizenou prodejnu nebo provozovnu a rozdat pár letáčků či vizitek. Pokud budete online svět ignorovat, přicházíte denně o potenciální zákazníky,…
Zařazeno v:

Firemní identitu svěřte do rukou profesionálů z reklamní agentury

Pokud přemýšlíte, jak se odlišit od konkurence a dostat se do povědomí široké veřejnosti, zaměřte se na firemní identitu. V podstatě se jedná o ucelený vizuální styl, který se však používá nejen na internetu, ale také při písemné komunikaci, u tištěných materiálů a podobně. V následujících řádcích vám představíme, co všechno…
Zařazeno v:

3D reklama o vás dá v záplavě konkurence vědět

V současné době se v oblasti reklamy upírá pozornost hlavně k internetu. Ten zajistí, že se o vašem podnikání dozví téměř všichni. Zvyšte efektivitu tohoto online marketingového nástroje tím, že ho optimálně zkombinujete s offline reklamou. Proč investovat do 3D reklamy? Do venkovní neboli outdoorové reklamy se vyplatí investovat, pokud chceme…
Zařazeno v:
Tags: 3D reklama

Reklamní předměty mohou být užitečné! Zkuste reklamní tašky

Téměř každá firma si čas od času nechává zhotovit nějaké reklamní předměty. Rozdávají je na veletrzích, obdarovávají s nimi své věrné zákazníky, obchodní partnery či zaměstnance. Podle toho, komu jsou určeny, je potřeba vybírat i typ reklamního produktu. Ideálně by mělo jít o něco praktického. Reklamní předměty jsou vynikající formou marketingu.…
Zařazeno v:

Lepicí pásky jako praktická pomůcka i nosič marketingového sdělení

Neplýtvejte ve firmě financemi. Pokud svým zákazníkům posíláte zboží, lepicí pásky vám jej pomohou kvalitně a bezpečně zabalit. A nejen to. Současně jsou nejlevnějším nosičem marketingového sdělení. Dejte si na ně vytisknout vlastní reklamu. Ani pojištění zásilky nestačí Pojištění zásilek je sice ochranou proti škodám při přepravě balíčků zákazníkům, ale nesmíme…
Zařazeno v:

Co vám přinese vnitřní orientační systém do vaší budovy?

  Přijde k vám do budovy váš zákazník, klient, návštěvník, nový zaměstnanec či kdokoliv, kdo je zde poprvé, a neví, kudy se má dát. Je zmatený, a to může negativně ovlivnit celou jeho návštěvu. Pro zvýšení přehlednosti, jak v exteriéru, tak v interiéru vám perfektně poslouží praktický orientační systém. Orientační systémy…
Zařazeno v:

Obsahový marketing je pro vaši firmu klíčový

Obsahový marketing neboli content marketing je pojem, se kterým se v současnosti můžete setkávat stále více. Je důležitý nejenom pro samotné SEO, ale může vám také výrazně pomoci v oblasti autority a budování značky. V neposlední řadě také zásobuje čtenáře kvalitním a užitečným obsahem, který je nakonec přivede právě k vašemu…
Zařazeno v:

Jak na propagaci brandu? Zkuste osvědčené tipy

Chcete svou firmu propagovat i jinak, než prostřednictvím běžných internetových, ale také outdoor kampaní? Pokud ano, je dobré vsadit na osvědčené tipy, kterých existuje celkem dost. My jsme se zaměřili na ty hlavní, se kterými je určitě ideální začít. Reklamní předměty Ty jsou jasnou klasikou, se kterou nemůžete šlápnout vedle.…
Zařazeno v:

PPC kampaň – výhodná forma internetové reklamy

Potřebujete získat pro svoje produkty a služby co nejvíce zákazníků? Záleží vám na dobré reklamě a hledáte efektivní způsob, jak se k vašim zákazníkům co nejrychleji dostat? V tom vás dokáže podpořit PPC kampaň. Nejvíc používaná reklama na internetu.   Všude kolem nás se denně setkáváme s reklamou a stala se tak nějak…
Zařazeno v: