„Řekni mi, co čteš, a já ti řeknu, jaký jsi.”
INFORMAČNÍ PROFILY - PORTÁL PRÁCE A PODNIKÁNÍ


Reklamní předměty mohou být užitečné! Zkuste reklamní tašky

Téměř každá firma si čas od času nechává zhotovit nějaké reklamní předměty. Rozdávají je na veletrzích, obdarovávají s nimi své věrné zákazníky, obchodní partnery či zaměstnance. Podle toho, komu jsou určeny, je potřeba vybírat i typ reklamního produktu. Ideálně by mělo jít o něco praktického.

Reklamní předměty jsou vynikající formou marketingu. Darujete je, uděláte jimi někomu radost, a ještě vás bude dál propagovat. To ovšem pouze v případě, že bude věc používat.

Zamyslete se nad tím, koho chcete obdarovat

Jestli plánujete nechat vyrobit nějaký reklamní dárek na Vánoce pro obchodní partnery, asi by nemělo jít o pouhou propisku. Vhodnější bude například víno nebo dárková sada kosmetiky opatřená logem vaší firmy.

Naopak, jestli toužíte po nějaké levné drobnosti, kterou budete moct rozdávat návštěvníkům na dni otevřených dveří či na veletrhu, klidně si nechte vyrobit propisky či právě reklamní tašky.

Proč je taška vhodným reklamním předmětem?

Protože je velmi praktická. Představte si, že jste na obrovském veletrhu, kde se nachází stánky stovek dalších společností. Lidé chodí od stánku ke stánku, berou si prospekty, propisky, tužky, bonbony. Vy jim pak podáte reklamní tašku, do které si všechny tyto propriety budou moci dát.

Jelikož se dnes hodně dbá na to, aby se tašky používaly vícekrát, ne pouze jednou, je velmi pravděpodobné, že si pak člověk tašku vezme ještě mnohokrát na nákup a udělá vám reklamu.

Zaujměte bio taškami

Igelitové reklamní tašky jdou trochu do pozadí a jejich výrobci na to reagují. Například výrobce tašek Van Gillern, který tašky nejen vyrábí, ale zajišťuje i jejich potisk, nabízí i rozložitelné bio tašky. Zákazníci o ně mají velký zájem. Záleží jim na tom, aby o nich veřejnost měla dobré mínění, což se jim rozhodně lépe podaří s bio taškou než s obyčejnou igelitkou. A podařit se to může i vám. Bio tašky jsou levným a praktickým reklamním předmětem.

  • tasky1
Autor: Redakce
Zařazeno v:

Další články v rubrice Marketing a reklama

Lepicí pásky jako praktická pomůcka i nosič marketingového sdělení

Neplýtvejte ve firmě financemi. Pokud svým zákazníkům posíláte zboží, lepicí pásky vám jej pomohou kvalitně a bezpečně zabalit. A nejen to. Současně jsou nejlevnějším nosičem marketingového sdělení. Dejte si na ně vytisknout vlastní reklamu. Ani pojištění zásilky nestačí Pojištění zásilek je sice ochranou proti škodám při přepravě balíčků zákazníkům, ale nesmíme…
Zařazeno v:

Co vám přinese vnitřní orientační systém do vaší budovy?

  Přijde k vám do budovy váš zákazník, klient, návštěvník, nový zaměstnanec či kdokoliv, kdo je zde poprvé, a neví, kudy se má dát. Je zmatený, a to může negativně ovlivnit celou jeho návštěvu. Pro zvýšení přehlednosti, jak v exteriéru, tak v interiéru vám perfektně poslouží praktický orientační systém. Orientační systémy…
Zařazeno v:

Obsahový marketing je pro vaši firmu klíčový

Obsahový marketing neboli content marketing je pojem, se kterým se v současnosti můžete setkávat stále více. Je důležitý nejenom pro samotné SEO, ale může vám také výrazně pomoci v oblasti autority a budování značky. V neposlední řadě také zásobuje čtenáře kvalitním a užitečným obsahem, který je nakonec přivede právě k vašemu…
Zařazeno v:

Jak na propagaci brandu? Zkuste osvědčené tipy

Chcete svou firmu propagovat i jinak, než prostřednictvím běžných internetových, ale také outdoor kampaní? Pokud ano, je dobré vsadit na osvědčené tipy, kterých existuje celkem dost. My jsme se zaměřili na ty hlavní, se kterými je určitě ideální začít. Reklamní předměty Ty jsou jasnou klasikou, se kterou nemůžete šlápnout vedle.…
Zařazeno v:

PPC kampaň – výhodná forma internetové reklamy

Potřebujete získat pro svoje produkty a služby co nejvíce zákazníků? Záleží vám na dobré reklamě a hledáte efektivní způsob, jak se k vašim zákazníkům co nejrychleji dostat? V tom vás dokáže podpořit PPC kampaň. Nejvíc používaná reklama na internetu.   Všude kolem nás se denně setkáváme s reklamou a stala se tak nějak…
Zařazeno v:

Jak se připravit na tvorbu úspěšného e-shopu na míru?

Nakupování prostřednictvím e-shopů se již stalo standardem a obrat, který české e-shopy vykazují, každoročně roste. Hodnoty přesahující 100 miliard korun ročně jsou ale pouhým začátkem, neboť prostor pro další růst je v segmentu e-commerce značný. Co ale taková tvorba e-shopu obnáší? Na co si dát pozor a jak k ní přistoupit? Poctivá příprava,…
Zařazeno v:

Dárkové předměty posilují vztah s klienty

Jednou z věcí, která rozděluje úspěšné firmy od těch méně úspěšných, je kvalitní CRM systém. CRM, tedy řízení vztahu se zákazníky (Customer Relationship Management), může mít mnoho podob. U kvalitních klientů, kteří mají pro společnost přínos, by součástí těchto procesů rovněž měly být dárky či dárkové předměty. Za každým obchodem, ať už…
Zařazeno v:

Jste smíření s tím, že na Vaše stránky nikdo nechodí?

Jste smíření s tím, že na Vaše stránky nikdo nechodí? Většinou nejsou stránky k nalezení, a aby tomu, tak nebylo, dejte vše do rukou SEO optimalizací. SEO je vždy základem úspěchu Nechali jste si vytvořit nový web, a nyní řešíte již poslední část celé této skládačky, a to optimalizaci webu? Pokud stále nebyla…
Zařazeno v:

PR článek a jeho výhody

PR články jsou jedním z nejsilnějších nástrojů určených k propagaci Vašeho podnikatelského záměru. Víte vlastně čeho všeho je díky nim možné docílit a jaké jsou jejich hlavní výhody. V první řadě je to skutečně účinná a kreativní forma komunikace, která velmi výrazně napomáhá k tomu, aby celková image firmy byla výrazně…
Zařazeno v:

8 tipů, jak se stát úspěšným copywriterem

Jednou z možností, jak si přivydělávat na internetu, je stát se copywriterem. V tomto článku vám přinášíme tipy na to, jak si zajistit co největší úspěch. Zásadní pravidlo je, že musíte psát co nejlepší texty v co nejkratším čase. 1. Prozkoumejte terén Jedním z hlavních důvodů tvorby kvalitního online obsahu je…
Zařazeno v:

Máte zajímavý produkt? Začnete ho prodávat online

Je mnoho lidí, kteří vyrábějí zajímavé produkty, ale nemají nijak dobře zařízený jejich odbyt. Přitom možností dnes existuje celá řada, hlavně s ohledem na možnost prodávat zboží online. Doba, kdy vlastní řešení stálo desítky tisíc, je totiž dávno pryč. Stačí se podívat, jak je na tom cena eshopu od Atomer a i…
Zařazeno v:

Hlavní znaky moderních firem? Řídící software a online propagace!

Dnešní doba nabízí spoustu množností, jak firmy řídit i propagovat. Doba se posouvá a současně s tím existuje řada moderních technologií. Některé firmy zůstávají konzervativní. Stále se však zvyšuje počet firem, které jdou s dobou, modernizují se a nové technologie využívají. Jak se dnes pozná moderní firma? Evidence docházky pod kontrolou Moderní společnosti…
Zařazeno v: