„Řekni mi, co čteš, a já ti řeknu, jaký jsi.”
INFORMAČNÍ PROFILY - PORTÁL PRÁCE A PODNIKÁNÍ


Profesionální tvorba webových stránek vám pomůže být vidět

Víte, kolik už bylo firem, které se snažily ušetřit na webu tím, že si jej nechali zpracovat od nějakého studenta? Hodně. Drtivá většina z nich nakonec místo úspory utratila ještě více peněz, než kdyby se v začátku obrátily na profesionály. Časem si totiž stejně musely nechat udělat web znova a tentokrát lépe.

Webové stránky vás prezentují, mluví za vás a něco o vás vypovídají. Primitivní design, zdlouhavé načítání a komplikovaná struktura napovídají, že si nemůžete dovolit pořádný web, což na vás příliš dobré světlo nevrhne. Tvorba webových stránek od profesionálů přitom nemusí stát desetitisíce. Do deseti tisíc se vejdete, pokud nepotřebujete vyloženě e-shop či něco komplikovaného.

  • tvorba web stranek oj2pxc6uxwrdb4j7tgxi3wj4tox04yfhvbo47jtxxc

Nechte si vytvořit web na WordPressu

Čím více toho pro vás firma bude muset kódovat a programovat, tím vyšší částku si nakonec řekne. Proto je tak výhodné nechat si postavit web na systému WordPress. WordPress je redakční systém, který používají i velmi významné portály jako The New Yorker, BBC America, MTV News, Sony Music atd. Umí toho opravdu hodně, postavíte na něm klasický statický web, aplikaci nebo třeba e-shop, hodně však ušetří práci.

WordPress už má celou řadu akcí integrovanou a naprogramovanou, takže firma má za úkol pouze vše přizpůsobit vám na míru. I to nějaký čas zabere a sami byste to pravděpodobně nezvládli, nemáte-li znalosti programování. Ve finále však zaplatíte mnohem méně, než kdyby vám firma tvořila web od píky.

Nezapomeňte, že vytvořit web nestačí

K částce investované do tvorby webu si připočtěte ještě peníze za následnou propagaci, respektive online marketing. Bez SEO, PPC a dalších triků moc daleko nedojdete, nedozví se o vás mnoho lidí a na internetu zapadnete mezi konkurenci.

Z tohoto důvodu je nejlepší obrátit se na firmu, která zvládne všechno, tj. vytvořit vám web a následně ho zpropagovat. Přesně tohle umí například AJAS, firma, o níž najdete bližší informace na Chcibytvidet.cz.

Autor: Redakce
Zařazeno v:

Další články v rubrice Marketing a reklama, Realizace

Stavíte garáž? A garážová vrata jste si už vybrali?

Výběr garážových vrat v žádném případě nepodceňujte. Právě na nich, respektive na jejich kvalitě bude záležet stupeň ochrany vašeho vozidla a dalších cenností, které v garáži schraňujete. Jaké máte možnosti? Dozvíte se z následujícího článku. Trh je v segmentu garážových vrat velmi pestrý. Na výběr máte garážová vrata dvoukřídlá, sekční, rolovací,…
Zařazeno v:

Váš web musí být vidět, jinak jej máte zbytečně. Jak se naučit zvládat SEO?

Jste majiteli e-shopu, blogu, či jiného webového portálu? Zároveň platíte za inzerci, platíte reklamu na sociálních sítích, využíváte PR články, remarketing a celou řadu dalších nástrojů online propagace, přesto vám to nepřináší ekonomické výsledky? Možná je načase se zamyslet nad tím proč. Důležité je, abyste si udělali analýzu konkurence, analýzu klíčových…
Zařazeno v:
Tags: linkbuilding

Internetový marketing dokáže pozvednout váš byznys! Co se dozvíte od specialistů na online svět?

Život se dnes neodehrává zdaleka pouze za dveřmi vašeho domu, ale stále častěji také na síti. Proto také vaše podnikání musí být na síti vidět. Dnes už opravdu nestačí mít pěkně uklizenou prodejnu nebo provozovnu a rozdat pár letáčků či vizitek. Pokud budete online svět ignorovat, přicházíte denně o potenciální zákazníky,…
Zařazeno v:

Kancelář či pracovna žádají reprezentativní kancelářský nábytek

Nábytek do kanceláře má plnit hned dvě funkce. První z nich je funkce estetická, druhá je praktická. Jen na pohodlné židli a u dostatečně prostorného stolu se vám bude dobře pracovat a udržíte schopnost koncentrace. Podle čeho byste měli kancelářský nábytek vybírat? Stůl jako středobod kanceláře Kancelářský stůl patří do centra…
Zařazeno v:

Už jste slyšeli o světlovodech? Malý zázrak na střeše vykouzlí denní světlo!

Majitelé nemovitostí, kteří se potýkají s nedostatkem denního světla v místnostech a na chodbách, už nemusejí smutnit. Světlovody jsou ideálním řešením. Zařízení zabudované na střeše anebo na fasádě zajistí průchod denního světla i obtížných míst. Jak to funguje? Je to jednoduché. Světlovody střádají denní světlo přímo na střeše či na fasádě…
Zařazeno v:

Firemní identitu svěřte do rukou profesionálů z reklamní agentury

Pokud přemýšlíte, jak se odlišit od konkurence a dostat se do povědomí široké veřejnosti, zaměřte se na firemní identitu. V podstatě se jedná o ucelený vizuální styl, který se však používá nejen na internetu, ale také při písemné komunikaci, u tištěných materiálů a podobně. V následujících řádcích vám představíme, co všechno…
Zařazeno v:

3D reklama o vás dá v záplavě konkurence vědět

V současné době se v oblasti reklamy upírá pozornost hlavně k internetu. Ten zajistí, že se o vašem podnikání dozví téměř všichni. Zvyšte efektivitu tohoto online marketingového nástroje tím, že ho optimálně zkombinujete s offline reklamou. Proč investovat do 3D reklamy? Do venkovní neboli outdoorové reklamy se vyplatí investovat, pokud chceme…
Zařazeno v:
Tags: 3D reklama

Reklamní předměty mohou být užitečné! Zkuste reklamní tašky

Téměř každá firma si čas od času nechává zhotovit nějaké reklamní předměty. Rozdávají je na veletrzích, obdarovávají s nimi své věrné zákazníky, obchodní partnery či zaměstnance. Podle toho, komu jsou určeny, je potřeba vybírat i typ reklamního produktu. Ideálně by mělo jít o něco praktického. Reklamní předměty jsou vynikající formou marketingu.…
Zařazeno v:

3 tipy, jak ušetřit při rekonstrukci či stavbě nové koupelny

Rekonstrukce či výstavba koupelny si žádá poměrně značnou část financí. Rozpočet se často může vyšplhat do poměrně vysokých čísel. V případě, že stavíte celý dům, předěláváte byt či se pouštíte do jiné rozsáhlé rekonstrukce, jistě se vám budou hodit tyto tři tipy, jak ušetřit při pořizováni odkladů a vybavení do koupelny.…
Zařazeno v:

Lepicí pásky jako praktická pomůcka i nosič marketingového sdělení

Neplýtvejte ve firmě financemi. Pokud svým zákazníkům posíláte zboží, lepicí pásky vám jej pomohou kvalitně a bezpečně zabalit. A nejen to. Současně jsou nejlevnějším nosičem marketingového sdělení. Dejte si na ně vytisknout vlastní reklamu. Ani pojištění zásilky nestačí Pojištění zásilek je sice ochranou proti škodám při přepravě balíčků zákazníkům, ale nesmíme…
Zařazeno v:

Jsou dřevostavby levné? A jak je financovat

Kolik stojí dřevostavby? Zjistěte, že mohou být levné. Na kolik vyjdou dřevostavby? Mohou být i levné. Za kolik lze pořídit vlastní bolik stojí dřevostavby? Zjistěte, že mohou být levné. Na kolik vyjdou dřevostavby? Mohou být i levné. Za kolik lze pořídit vlastní bydlení a jaké jsou možnosti jeho financování? Poradíme…
Zařazeno v:

Co vám přinese vnitřní orientační systém do vaší budovy?

  Přijde k vám do budovy váš zákazník, klient, návštěvník, nový zaměstnanec či kdokoliv, kdo je zde poprvé, a neví, kudy se má dát. Je zmatený, a to může negativně ovlivnit celou jeho návštěvu. Pro zvýšení přehlednosti, jak v exteriéru, tak v interiéru vám perfektně poslouží praktický orientační systém. Orientační systémy…
Zařazeno v: