„Řekni mi, co čteš, a já ti řeknu, jaký jsi.”
INFORMAČNÍ PROFILY - PORTÁL PRÁCE A PODNIKÁNÍ


Obsahový marketing je pro vaši firmu klíčový

  • seo hipromotion

Obsahový marketing neboli content marketing je pojem, se kterým se v současnosti můžete setkávat stále více. Je důležitý nejenom pro samotné SEO, ale může vám také výrazně pomoci v oblasti autority a budování značky. V neposlední řadě také zásobuje čtenáře kvalitním a užitečným obsahem, který je nakonec přivede právě k vašemu brandu. 

 

Proč se do něj vyplatí investovat?

V první řadě je dobré vymezit pojem obsahový marketing. Nejedná se o kampaně ani o klasické PR články. Od těchto disciplín je odlišen nekomerčností obsahu a také tím, že informace nejsou publikovány v klasickém mediálním prostoru. Příkladem může být sekce blogu na vlastních internetových stránkách, kde jsou k dispozici unikátní a užitečné články, které se týkají vašeho oboru podnikání. Marketing firmy není možné bez obsahového marketingu správně stavět. Zvláště to pak platí pro společnosti, které nejsou na trhu moc známé, prodávají komplikované produkty nebo jsou zahlcení silnou konkurencí. Kvalitní obsah je také základním stavebním kamenem SEO – tedy cesta k dlouhodobému budování pozic ve výsledcích vyhledávání vede právě tímto směrem. Nemůžete totiž očekávat, že vás Google bude hodnotit jako relevantní stránku, pokud kromě vašeho výrobku nebo služby na webovkách nemáte zhola nic. 

 

Co je třeba pro budování vlastního jména?

Než se pustíte do samotného tvoření obsahu webových stránek, položte si otázky, jakou přidanou hodnotu můžete svým návštěvníkům poskytnout. Vycházejte ze sortimentu nebo druhu služeb, které nabízíte. Jaké nejčastější otázky mohou vaši zákazníci mít? Jaké problémy mohou řešit, než se obrátí právě na vás? Vytvořte si seznam témat, které problematice bude dobré se věnovat. Velmi pomůže také seznámit se s vaší konkurencí – jedině tak se od ní můžete odlišit a ideálně nabídnout něco, co nemá. Pozornost věnujte i popiskům jednotlivého zboží nebo služeb. Čím více informací zákazníkovi poskytnete, tím větší je šance, že nakonec u vás nakoupí. Pokud s marketingem nemáte potřebné zkušenosti a na tuto úlohu si netroufáte, můžete se obrátit na profesionály z digitálních agentur, kteří se o vaše podnikání postarají. A to nejenom v oblasti obsahového marketingu, ale také v rámci sociálních síti, PPC reklamy či linkbuildingu.

Autor: Redakce
Zařazeno v:

Další články v rubrice IT, Marketing a reklama, SEO

Reklamní předměty mohou být užitečné! Zkuste reklamní tašky

Téměř každá firma si čas od času nechává zhotovit nějaké reklamní předměty. Rozdávají je na veletrzích, obdarovávají s nimi své věrné zákazníky, obchodní partnery či zaměstnance. Podle toho, komu jsou určeny, je potřeba vybírat i typ reklamního produktu. Ideálně by mělo jít o něco praktického. Reklamní předměty jsou vynikající formou marketingu.…
Zařazeno v:

Lepicí pásky jako praktická pomůcka i nosič marketingového sdělení

Neplýtvejte ve firmě financemi. Pokud svým zákazníkům posíláte zboží, lepicí pásky vám jej pomohou kvalitně a bezpečně zabalit. A nejen to. Současně jsou nejlevnějším nosičem marketingového sdělení. Dejte si na ně vytisknout vlastní reklamu. Ani pojištění zásilky nestačí Pojištění zásilek je sice ochranou proti škodám při přepravě balíčků zákazníkům, ale nesmíme…
Zařazeno v:

Co vám přinese vnitřní orientační systém do vaší budovy?

  Přijde k vám do budovy váš zákazník, klient, návštěvník, nový zaměstnanec či kdokoliv, kdo je zde poprvé, a neví, kudy se má dát. Je zmatený, a to může negativně ovlivnit celou jeho návštěvu. Pro zvýšení přehlednosti, jak v exteriéru, tak v interiéru vám perfektně poslouží praktický orientační systém. Orientační systémy…
Zařazeno v:

Co je to bitcoin peněženka – Ty nejhodnotnější informace pro úplné začátečníky

Co je to bitcoin peněženka? Zatím toho o ní moc nevíte? Nicméně kryptoměny vás zaujaly natolik, že uvažujete o tom, že si bitcoin koupíte? V tom případě byste měli vědět, že ještě předtím než nějaký získáte, musíte mít místo, kam ho pokud možno bezpečně uložit. Tím místem jsou právě bitcoinové…
Zařazeno v:

Volby: Výpočetní technika pro volební komise nemusí stát statisíce

Při každých volbách v ČR musí obce vybavit jednotlivé okrskové komise výpočetní technikou. Některé obce používají vlastní počítače a tiskárny, ale v mnoha případech je nutné si výpočetní techniku zapůjčit. Bohužel se často jedná o poměrně kontroverzní téma, jelikož pronájmy bývají předražené. Popovídali jsme si s Bc. Stanislavem Bedlivým, zástupcem společnosti…
Zařazeno v:

Jak na propagaci brandu? Zkuste osvědčené tipy

Chcete svou firmu propagovat i jinak, než prostřednictvím běžných internetových, ale také outdoor kampaní? Pokud ano, je dobré vsadit na osvědčené tipy, kterých existuje celkem dost. My jsme se zaměřili na ty hlavní, se kterými je určitě ideální začít. Reklamní předměty Ty jsou jasnou klasikou, se kterou nemůžete šlápnout vedle.…
Zařazeno v:

PPC kampaň – výhodná forma internetové reklamy

Potřebujete získat pro svoje produkty a služby co nejvíce zákazníků? Záleží vám na dobré reklamě a hledáte efektivní způsob, jak se k vašim zákazníkům co nejrychleji dostat? V tom vás dokáže podpořit PPC kampaň. Nejvíc používaná reklama na internetu.   Všude kolem nás se denně setkáváme s reklamou a stala se tak nějak…
Zařazeno v:

Jak se připravit na tvorbu úspěšného e-shopu na míru?

Nakupování prostřednictvím e-shopů se již stalo standardem a obrat, který české e-shopy vykazují, každoročně roste. Hodnoty přesahující 100 miliard korun ročně jsou ale pouhým začátkem, neboť prostor pro další růst je v segmentu e-commerce značný. Co ale taková tvorba e-shopu obnáší? Na co si dát pozor a jak k ní přistoupit? Poctivá příprava,…
Zařazeno v:

Dárkové předměty posilují vztah s klienty

Jednou z věcí, která rozděluje úspěšné firmy od těch méně úspěšných, je kvalitní CRM systém. CRM, tedy řízení vztahu se zákazníky (Customer Relationship Management), může mít mnoho podob. U kvalitních klientů, kteří mají pro společnost přínos, by součástí těchto procesů rovněž měly být dárky či dárkové předměty. Za každým obchodem, ať už…
Zařazeno v:

Jste smíření s tím, že na Vaše stránky nikdo nechodí?

Jste smíření s tím, že na Vaše stránky nikdo nechodí? Většinou nejsou stránky k nalezení, a aby tomu, tak nebylo, dejte vše do rukou SEO optimalizací. SEO je vždy základem úspěchu Nechali jste si vytvořit nový web, a nyní řešíte již poslední část celé této skládačky, a to optimalizaci webu? Pokud stále nebyla…
Zařazeno v:

Linkbuilding aneb cesta za úspěšnějším webem

Tvorba zpětných odkazů neboli odborně linkbuilding je jedním z mnoha kroků, které zahrnuje kvalitní SEO optimalizace. Z jakého důvodu se zpětné odkazy vůbec vytváří? Jaký to má dopad na váš web? Je to jednoduché, díky nově vzniklým zpětným odkazům se vylepší vaše pozice ve vyhledávačích a kromě toho se zvýší šance, že na…
Zařazeno v:

PR článek a jeho výhody

PR články jsou jedním z nejsilnějších nástrojů určených k propagaci Vašeho podnikatelského záměru. Víte vlastně čeho všeho je díky nim možné docílit a jaké jsou jejich hlavní výhody. V první řadě je to skutečně účinná a kreativní forma komunikace, která velmi výrazně napomáhá k tomu, aby celková image firmy byla výrazně…
Zařazeno v: