„Řekni mi, co čteš, a já ti řeknu, jaký jsi.”
INFORMAČNÍ PROFILY - PORTÁL PRÁCE A PODNIKÁNÍ


Netradiční reklamní předměty: nápady, které zaujmou

Reklamní předměty jsou často využívaným propagačním nástrojem, ale s nástupem digitálních technologií už jim firmy nevěnují tolik pozornosti. To je ale škoda – průzkumy jasně dokazují, že i v dnešní době představují mocný marketingový nástroj. Aby však fungoval tak, jak má, je důležitá originalita. Netradiční reklamní předměty budou pro zákazníka vždy o poznání zajímavější než třeba propiska. Co všechno tedy lze jako reklamní předmět využít? Načerpejte inspiraci v našem článku.

Netradiční reklamní předměty zvýší povědomí o vaší firmě

Říkáte si, že reklamním předmětům už dávno odzvonilo? Nenechte se mýlit. I v dnešní době hrají důležitou roli při propagaci značky. Průzkumy mluví jasně – reklamní předmět vyhodí pouze 1 z 5 lidí, což znamená, že 80 % lidí si jej ponechá. Přitom reklamu na internetu přeskakuje asi 68 % uživatelů, reklamu v TV přepíná 66 % diváků a bannery na webových stránkách zavírá přibližně 57 % uživatelů. A vězte, že čím originálnější reklamní předmět je, tím více pozornosti přitáhne.

  • 102235

Reklamní předměty, které jdou s dobou

Bloky, propisky a kalendáře jsou klasickou volbou při výběru reklamních předmětů. Může se ale stát, že se jich vašemu zákazníkovi sejde více, než je vůbec schopen upotřebit. Zkuste reklamní předměty tentokrát pojmout trochu jinak a zkombinujte praktičnost s originalitou. V dnešní době se přímo nabízí využít jako reklamní předmět technické vymoženosti:

  • Flashdisk opatřený logem vaší firmy je přímo ideální volbou. Naprostá většina lidí si čas od času potřebuje data ukládat a přenášet, a asi všichni se shodneme, že flashek není nikdy dost.

  • Kapesní powerbanku zákazník také určitě využije. Pořizovací cena malých powerbank je příjemná a jejich opatření logem společnosti je snadné.

  • Bezdrátová nabíječka je dalším praktických, a zároveň moderním tipem. Jelikož bezdrátovou nabíječku stačí připojit k PC či notebooku, zákazník ji bude mít stále na očích.

Věci denní potřeby stále hrají prim

Při výběru reklamních předmětů nezatracujete ani praktické věci, které zákazník bude moci využívat každý den. Jen je zabalte do originálnějšího hávu, nešetřete na kvalitě a úspěch je zaručen. A jaké předměty se nabízí jako ideální pro vaši reklamu?

  • Tričko s potiskem je stálicí reklamních předmětů, a pokud se vám povede navrhnout jeho design vkusně, rozhodně jej zákazník nevyhodí. Průkopníkem na poli reklamních triček byla dokonce samotná Coca Cola. Potisk triček určených pro reklamu by měl být originální, ale zároveň střídmý – prostě takový, aby triko zákazník nosil rád i mimo domov. A rozhodně se nemusíte držet pouze loga nebo názvu společnosti. Zkuste do vzhledu trička promítnou svůj obor tak, aby bylo skutečně originální.
  • Deštník je další z věcí, bez níž se neobejdeme, tak proč jej nevyužít pro reklamu? Fantazii se v tomto případě meze nekladou – můžete ho opatřit malým logem na boční části, nebo jej rovnou celý navrhnout v barvách vaší firmy.
  • Cestovní kelímek na kávu a další nápoje se v žádné domácnosti rozhodně neztratí. Aby zákazník po vašem kelímku sahal často a rád, je důležité nepodcenit jeho kvalitu. Materiál by měl být odolný vůči ulpívání chuti a zápachu, víčko ideálně netekoucí.
  • Reklamní taška je sázkou na jistotu. Věděli jste, že v roce 2017 byly tašky dokonce vyhodnoceny jako reklamní jako předmět, který přitahuje nejvíce pozornosti? Zapomeňte ale na igelitky a raději si pro zákazníky připravte tašky látkové, které vám tiskárna na textil opatří potiskem podle vašeho přání.

Reklamní předměty, které pobaví i zabaví

Další možností je pořízení reklamních předmětů, které spojí příjemné s užitečným. Relaxaci a zábavu potřebuje každý, tak proč zákazníka neobdarovat něčím, co ho skutečně potěší?

  • Hlavolamy uložené v krabičce s vaším logem jsou skutečně originálním dárkem, který zákazníkovi udělá radost a ulpí mu v paměti.
  • Antistresové omalovánky potěší spíše něžné pohlaví. Nechte si navrhnout omalovánky na míru, případně pořiďte už hotové, připojte k nim sadu pastelek s logem firmy a netradiční reklamní předmět je na světě.
  • Sada her v dřevěné krabičce vyvedené ve vašem designu je rovněž netradičním reklamním předmětem, který u zákazníka najde využití. Do krabičky můžete schovat karty, kostky i hrací desky, a to nejlépe v miniaturní cestovní verzi.
Autor: Redakce
Zařazeno v:

Další články v rubrice Marketing a reklama

Toužíte po originalitě? Nechte si udělat vlastní merch

Mít vlastní značku oblečení, trička, mikiny, čepice s logem či obrázkem, to není pouze výsada slavných lidí. Chcete propagovat svoji firmu? Nebo prostě jen toužíte mít něco, co nikdo jiný nemá? Zařiďte si vlastní brand, merch. Dobře si ale rozmyslete, kde si necháte takové kousky vyrobit. Potisk triček na zakázku V…
Zařazeno v:

Profesionální tvorba webových stránek vám pomůže být vidět

Víte, kolik už bylo firem, které se snažily ušetřit na webu tím, že si jej nechali zpracovat od nějakého studenta? Hodně. Drtivá většina z nich nakonec místo úspory utratila ještě více peněz, než kdyby se v začátku obrátily na profesionály. Časem si totiž stejně musely nechat udělat web znova a tentokrát…
Zařazeno v:

Váš web musí být vidět, jinak jej máte zbytečně. Jak se naučit zvládat SEO?

Jste majiteli e-shopu, blogu, či jiného webového portálu? Zároveň platíte za inzerci, platíte reklamu na sociálních sítích, využíváte PR články, remarketing a celou řadu dalších nástrojů online propagace, přesto vám to nepřináší ekonomické výsledky? Možná je načase se zamyslet nad tím proč. Důležité je, abyste si udělali analýzu konkurence, analýzu klíčových…
Zařazeno v:
Tags: linkbuilding

Internetový marketing dokáže pozvednout váš byznys! Co se dozvíte od specialistů na online svět?

Život se dnes neodehrává zdaleka pouze za dveřmi vašeho domu, ale stále častěji také na síti. Proto také vaše podnikání musí být na síti vidět. Dnes už opravdu nestačí mít pěkně uklizenou prodejnu nebo provozovnu a rozdat pár letáčků či vizitek. Pokud budete online svět ignorovat, přicházíte denně o potenciální zákazníky,…
Zařazeno v:

Firemní identitu svěřte do rukou profesionálů z reklamní agentury

Pokud přemýšlíte, jak se odlišit od konkurence a dostat se do povědomí široké veřejnosti, zaměřte se na firemní identitu. V podstatě se jedná o ucelený vizuální styl, který se však používá nejen na internetu, ale také při písemné komunikaci, u tištěných materiálů a podobně. V následujících řádcích vám představíme, co všechno…
Zařazeno v:

3D reklama o vás dá v záplavě konkurence vědět

V současné době se v oblasti reklamy upírá pozornost hlavně k internetu. Ten zajistí, že se o vašem podnikání dozví téměř všichni. Zvyšte efektivitu tohoto online marketingového nástroje tím, že ho optimálně zkombinujete s offline reklamou. Proč investovat do 3D reklamy? Do venkovní neboli outdoorové reklamy se vyplatí investovat, pokud chceme…
Zařazeno v:
Tags: 3D reklama

Reklamní předměty mohou být užitečné! Zkuste reklamní tašky

Téměř každá firma si čas od času nechává zhotovit nějaké reklamní předměty. Rozdávají je na veletrzích, obdarovávají s nimi své věrné zákazníky, obchodní partnery či zaměstnance. Podle toho, komu jsou určeny, je potřeba vybírat i typ reklamního produktu. Ideálně by mělo jít o něco praktického. Reklamní předměty jsou vynikající formou marketingu.…
Zařazeno v:

Lepicí pásky jako praktická pomůcka i nosič marketingového sdělení

Neplýtvejte ve firmě financemi. Pokud svým zákazníkům posíláte zboží, lepicí pásky vám jej pomohou kvalitně a bezpečně zabalit. A nejen to. Současně jsou nejlevnějším nosičem marketingového sdělení. Dejte si na ně vytisknout vlastní reklamu. Ani pojištění zásilky nestačí Pojištění zásilek je sice ochranou proti škodám při přepravě balíčků zákazníkům, ale nesmíme…
Zařazeno v:

Co vám přinese vnitřní orientační systém do vaší budovy?

  Přijde k vám do budovy váš zákazník, klient, návštěvník, nový zaměstnanec či kdokoliv, kdo je zde poprvé, a neví, kudy se má dát. Je zmatený, a to může negativně ovlivnit celou jeho návštěvu. Pro zvýšení přehlednosti, jak v exteriéru, tak v interiéru vám perfektně poslouží praktický orientační systém. Orientační systémy…
Zařazeno v:

Obsahový marketing je pro vaši firmu klíčový

Obsahový marketing neboli content marketing je pojem, se kterým se v současnosti můžete setkávat stále více. Je důležitý nejenom pro samotné SEO, ale může vám také výrazně pomoci v oblasti autority a budování značky. V neposlední řadě také zásobuje čtenáře kvalitním a užitečným obsahem, který je nakonec přivede právě k vašemu…
Zařazeno v:

Jak na propagaci brandu? Zkuste osvědčené tipy

Chcete svou firmu propagovat i jinak, než prostřednictvím běžných internetových, ale také outdoor kampaní? Pokud ano, je dobré vsadit na osvědčené tipy, kterých existuje celkem dost. My jsme se zaměřili na ty hlavní, se kterými je určitě ideální začít. Reklamní předměty Ty jsou jasnou klasikou, se kterou nemůžete šlápnout vedle.…
Zařazeno v:

PPC kampaň – výhodná forma internetové reklamy

Potřebujete získat pro svoje produkty a služby co nejvíce zákazníků? Záleží vám na dobré reklamě a hledáte efektivní způsob, jak se k vašim zákazníkům co nejrychleji dostat? V tom vás dokáže podpořit PPC kampaň. Nejvíc používaná reklama na internetu.   Všude kolem nás se denně setkáváme s reklamou a stala se tak nějak…
Zařazeno v: