„Řekni mi, co čteš, a já ti řeknu, jaký jsi.”
INFORMAČNÍ PROFILY - PORTÁL PRÁCE A PODNIKÁNÍ


Firemní identitu svěřte do rukou profesionálů z reklamní agentury

Pokud přemýšlíte, jak se odlišit od konkurence a dostat se do povědomí široké veřejnosti, zaměřte se na firemní identitu. V podstatě se jedná o ucelený vizuální styl, který se však používá nejen na internetu, ale také při písemné komunikaci, u tištěných materiálů a podobně. V následujících řádcích vám představíme, co všechno vám dokáže reklamní agentura zajistit.

Chcete být snadno zapamatovatelní? Firemní identita by v takovém případě měla být jasně identifikovatelná. Zákazníci si vás na jejím základě zapamatují. O firemní image se vám postarají grafici, kteří pomohou nastavit jednotné vystupování vaší společnosti.

Od firemní identity se odvíjí i webdesign

V současném digitálním světě se bez webových stránek neobejdete. Jestliže chcete nabídnout přívětivé prostředí, přehlednou strukturu a hodnotný obsah, je nezbytné tomu přizpůsobit i webdesign, jenž by však měl odpovídat vaší firemní identitě. Vzhled webových stránek má být v souladu s tím, jaké činnosti se váš podnik věnuje. Reklamní agentura zvládne navrhnout takovou grafiku, která vám bude vyhovovat po všech stránkách. Všemu předchází konzultace s vámi, abyste věděli, do čeho investujete své peníze.

Dále nezapomeňte na další grafický design, jako jsou maskoty, nabídkové letáky, firemní tiskoviny, časopisy, kalendáře, potisky CD či DVD a podobně. Opět se používá firemní styl, abyste byli i na tiskovinách rozpoznatelní.

Jakou reklamní agenturu oslovit?

Hledáte reklamní agenturu, která vám dokáže nabídnout všechny výše uvedené služby? Obraťte se společnost MARF, jež vám zajistí i polepy aut či aftermovie. Působí především v Ostravě a okolí, ovšem mezi klienty najdete i významné hráče ze všech koutů republiky. Spokojení jsou totiž jak s přístupem reklamní agentury, tak i s pestrým portfoliem.

 

  • polep auta farma lucni dvur 3608
Autor: Redakce
Zařazeno v:

Další články v rubrice Marketing a reklama

Profesionální tvorba webových stránek vám pomůže být vidět

Víte, kolik už bylo firem, které se snažily ušetřit na webu tím, že si jej nechali zpracovat od nějakého studenta? Hodně. Drtivá většina z nich nakonec místo úspory utratila ještě více peněz, než kdyby se v začátku obrátily na profesionály. Časem si totiž stejně musely nechat udělat web znova a tentokrát…
Zařazeno v:

Váš web musí být vidět, jinak jej máte zbytečně. Jak se naučit zvládat SEO?

Jste majiteli e-shopu, blogu, či jiného webového portálu? Zároveň platíte za inzerci, platíte reklamu na sociálních sítích, využíváte PR články, remarketing a celou řadu dalších nástrojů online propagace, přesto vám to nepřináší ekonomické výsledky? Možná je načase se zamyslet nad tím proč. Důležité je, abyste si udělali analýzu konkurence, analýzu klíčových…
Zařazeno v:
Tags: linkbuilding

Internetový marketing dokáže pozvednout váš byznys! Co se dozvíte od specialistů na online svět?

Život se dnes neodehrává zdaleka pouze za dveřmi vašeho domu, ale stále častěji také na síti. Proto také vaše podnikání musí být na síti vidět. Dnes už opravdu nestačí mít pěkně uklizenou prodejnu nebo provozovnu a rozdat pár letáčků či vizitek. Pokud budete online svět ignorovat, přicházíte denně o potenciální zákazníky,…
Zařazeno v:

3D reklama o vás dá v záplavě konkurence vědět

V současné době se v oblasti reklamy upírá pozornost hlavně k internetu. Ten zajistí, že se o vašem podnikání dozví téměř všichni. Zvyšte efektivitu tohoto online marketingového nástroje tím, že ho optimálně zkombinujete s offline reklamou. Proč investovat do 3D reklamy? Do venkovní neboli outdoorové reklamy se vyplatí investovat, pokud chceme…
Zařazeno v:
Tags: 3D reklama

Reklamní předměty mohou být užitečné! Zkuste reklamní tašky

Téměř každá firma si čas od času nechává zhotovit nějaké reklamní předměty. Rozdávají je na veletrzích, obdarovávají s nimi své věrné zákazníky, obchodní partnery či zaměstnance. Podle toho, komu jsou určeny, je potřeba vybírat i typ reklamního produktu. Ideálně by mělo jít o něco praktického. Reklamní předměty jsou vynikající formou marketingu.…
Zařazeno v:

Lepicí pásky jako praktická pomůcka i nosič marketingového sdělení

Neplýtvejte ve firmě financemi. Pokud svým zákazníkům posíláte zboží, lepicí pásky vám jej pomohou kvalitně a bezpečně zabalit. A nejen to. Současně jsou nejlevnějším nosičem marketingového sdělení. Dejte si na ně vytisknout vlastní reklamu. Ani pojištění zásilky nestačí Pojištění zásilek je sice ochranou proti škodám při přepravě balíčků zákazníkům, ale nesmíme…
Zařazeno v:

Co vám přinese vnitřní orientační systém do vaší budovy?

  Přijde k vám do budovy váš zákazník, klient, návštěvník, nový zaměstnanec či kdokoliv, kdo je zde poprvé, a neví, kudy se má dát. Je zmatený, a to může negativně ovlivnit celou jeho návštěvu. Pro zvýšení přehlednosti, jak v exteriéru, tak v interiéru vám perfektně poslouží praktický orientační systém. Orientační systémy…
Zařazeno v:

Obsahový marketing je pro vaši firmu klíčový

Obsahový marketing neboli content marketing je pojem, se kterým se v současnosti můžete setkávat stále více. Je důležitý nejenom pro samotné SEO, ale může vám také výrazně pomoci v oblasti autority a budování značky. V neposlední řadě také zásobuje čtenáře kvalitním a užitečným obsahem, který je nakonec přivede právě k vašemu…
Zařazeno v:

Jak na propagaci brandu? Zkuste osvědčené tipy

Chcete svou firmu propagovat i jinak, než prostřednictvím běžných internetových, ale také outdoor kampaní? Pokud ano, je dobré vsadit na osvědčené tipy, kterých existuje celkem dost. My jsme se zaměřili na ty hlavní, se kterými je určitě ideální začít. Reklamní předměty Ty jsou jasnou klasikou, se kterou nemůžete šlápnout vedle.…
Zařazeno v:

PPC kampaň – výhodná forma internetové reklamy

Potřebujete získat pro svoje produkty a služby co nejvíce zákazníků? Záleží vám na dobré reklamě a hledáte efektivní způsob, jak se k vašim zákazníkům co nejrychleji dostat? V tom vás dokáže podpořit PPC kampaň. Nejvíc používaná reklama na internetu.   Všude kolem nás se denně setkáváme s reklamou a stala se tak nějak…
Zařazeno v:

Jak se připravit na tvorbu úspěšného e-shopu na míru?

Nakupování prostřednictvím e-shopů se již stalo standardem a obrat, který české e-shopy vykazují, každoročně roste. Hodnoty přesahující 100 miliard korun ročně jsou ale pouhým začátkem, neboť prostor pro další růst je v segmentu e-commerce značný. Co ale taková tvorba e-shopu obnáší? Na co si dát pozor a jak k ní přistoupit? Poctivá příprava,…
Zařazeno v:

Dárkové předměty posilují vztah s klienty

Jednou z věcí, která rozděluje úspěšné firmy od těch méně úspěšných, je kvalitní CRM systém. CRM, tedy řízení vztahu se zákazníky (Customer Relationship Management), může mít mnoho podob. U kvalitních klientů, kteří mají pro společnost přínos, by součástí těchto procesů rovněž měly být dárky či dárkové předměty. Za každým obchodem, ať už…
Zařazeno v: