„Řekni mi, co čteš, a já ti řeknu, jaký jsi.”
INFORMAČNÍ PROFILY - PORTÁL PRÁCE A PODNIKÁNÍ


Linkbuilding aneb cesta za úspěšnějším webem

  • 0a0b42d3 30a3 4285 b712 1034a43e4121 cs

Tvorba zpětných odkazů neboli odborně linkbuilding je jedním z mnoha kroků, které zahrnuje kvalitní SEO optimalizace. Z jakého důvodu se zpětné odkazy vůbec vytváří? Jaký to má dopad na váš web? Je to jednoduché, díky nově vzniklým zpětným odkazům se vylepší vaše pozice ve vyhledávačích a kromě toho se zvýší šance, že na váš web zavítá více návštěvníků. Linkbuilding má tedy určitě význam, a to veliký. Je avšak potřeba ho provádět skutečně kvalitně a hlavně dlouhodobě, aby to mělo opravdu význam a aby šel vidět výsledek. V tomto ohledu je dobré se spolehnout výhradně na profesionály, a proto si pro tyto služby neváhejte zvolit společnost SEOlight, která vám má rozhodně co nabídnout.


- Více než sedmileté zkušenosti

- Přes dvanáct set spokojených klientů

- Víc než dvě stě webů v pravidelné měsíční správě

- Téměř dvě stě padesát tisíc realizovaných PR článků

Revoluční PR články jsou základem

Linkbuilding se většinou realizuje pomocí revolučních PR článků. Je totiž samozřejmě potřeba zpětné odkazy někam zabudovávat. Nechejte si tedy napsat požadovaný počet PR článků, o což se postarají zkušení copywriteři. Platí pravidlo, že do jednoho článku lze umístit vždy jen jeden odkaz, proto je jasné, že čím více si jich objednáte, tím efektivnější to v závěru bude. Články budou publikovány na různé weby, jejichž seznam po dokončení obdržíte.


Jak sami tedy vidíte, linkbuilding je poměrně složitý proces, který závisí na mnoha faktorech a který se skládá z několika dílčích kroků. Odborníci ze SEOlight s tím mají ale naštěstí bohaté zkušenosti a přesně vědí, co je efektivní a co nikoliv. Kromě linkbuildingu vám mohou poskytnout samozřejmě i další služby, které souvisí s úspěšností a pozicí vašeho webu ve vyhledávačích. Dlouhodobá spolupráce se vám tedy určitě vyplatí.

Autor: Retel
Zařazeno v:

Další články v rubrice SEO, PR články

Jak být v práci oblíbená i úspěšná? A jde to vůbec?

Ve svém pracovním kolektivu je máte i vy. Spolupracovníky, kteří jsou populární. A pak ty úspěšné, kteří však v oblibě ostatních nejsou. Je ale vůbec možné, abyste obě vlastnosti spojila dohromady a stala se populární a úspěšnou zároveň? O úspěchu se říká, že se neodpouští, ale často je na vině nezdravě…
Zařazeno v:

Jste smíření s tím, že na Vaše stránky nikdo nechodí?

Jste smíření s tím, že na Vaše stránky nikdo nechodí? Většinou nejsou stránky k nalezení, a aby tomu, tak nebylo, dejte vše do rukou SEO optimalizací. SEO je vždy základem úspěchu Nechali jste si vytvořit nový web, a nyní řešíte již poslední část celé této skládačky, a to optimalizaci webu? Pokud stále nebyla…
Zařazeno v: