„Řekni mi, co čteš, a já ti řeknu, jaký jsi.”
INFORMAČNÍ PROFILY - PORTÁL PRÁCE A PODNIKÁNÍ


Jste smíření s tím, že na Vaše stránky nikdo nechodí?

Jste smíření s tím, že na Vaše stránky nikdo nechodí? Většinou nejsou stránky k nalezení, a aby tomu, tak nebylo, dejte vše do rukou SEO optimalizací.

SEO je vždy základem úspěchu

Nechali jste si vytvořit nový web, a nyní řešíte již poslední část celé této skládačky, a to optimalizaci webu? Pokud stále nebyla provedena, tak je potřebné to napravit, protože se jedná o velmi důležitou část, kterou není možné podcenit, pokud tedy chcete mít navštěvovaný a zkrátka úspěšný web. Optimalizace webu je důležitá proto, že vaše nové krásné a propracované stránky zviditelní, respektive zajistí jim přednější pozice ve vyhledávačích. Představit si to můžete tak, že při zadání nějakého klíčového slova do Googlu nebo na Seznam, se zobrazí celá řada výsledků. Pokud se toto klíčové slovo týká i vašeho webu, zobrazí se odkaz i na vaši stránku. Nyní je ale z hlediska konkurence opravdu velmi důležité, kde se váš web zobrazí. Nejlepší samozřejmě bude, pokud bude zaujímat první pozici, avšak jakákoliv pozice na první stránce těchto populárních vyhledávačů je skvělým úspěchem. To se vám ale nepodaří do té doby, dokud nenecháte provést právě optimalizaci. Nyní již víte, jak moc je tento proces důležitý.

Nechejte to na odbornících

Chtěli byste ušetřit, a proto si udělat optimalizaci sami? Věřte, že bez jistých zkušeností a hlavně znalostí to půjde opravdu hodně těžko. Na tomto úkonu se opravdu nesnažte šetřit, je to totiž zbytečné. Odborníci vědí, jak to udělat, a proto je mnohem jednodušší s nimi navázat spolupráci. Pokud byste i tak uvítali nějakou zajímavou cenu, tak neváhejte kontaktovat společnost SEOlight s.r.o. Jedná se o profesionály, kteří nabízí kvalitní, avšak velmi propracované a hlavně cenově dostupné služby.


Tato společnost vás překvapí několika zajímavými číselnými fakty, díky kterým se rozhodnete možná právě pro ni:


- Celkový počet spokojených klientů: více než 1200

- Let zkušeností: 7

- Napsaných a publikovaných PR článků: téměř 250 000

- Webů v měsíční správě: přes 200

  • seo17
Autor: Retel
Zařazeno v:

Další články v rubrice Marketing a reklama, SEO

Dárkové předměty posilují vztah s klienty

Jednou z věcí, která rozděluje úspěšné firmy od těch méně úspěšných, je kvalitní CRM systém. CRM, tedy řízení vztahu se zákazníky (Customer Relationship Management), může mít mnoho podob. U kvalitních klientů, kteří mají pro společnost přínos, by součástí těchto procesů rovněž měly být dárky či dárkové předměty. Za každým obchodem, ať už…
Zařazeno v:

Linkbuilding aneb cesta za úspěšnějším webem

Tvorba zpětných odkazů neboli odborně linkbuilding je jedním z mnoha kroků, které zahrnuje kvalitní SEO optimalizace. Z jakého důvodu se zpětné odkazy vůbec vytváří? Jaký to má dopad na váš web? Je to jednoduché, díky nově vzniklým zpětným odkazům se vylepší vaše pozice ve vyhledávačích a kromě toho se zvýší šance, že na…
Zařazeno v:

PR článek a jeho výhody

PR články jsou jedním z nejsilnějších nástrojů určených k propagaci Vašeho podnikatelského záměru. Víte vlastně čeho všeho je díky nim možné docílit a jaké jsou jejich hlavní výhody. V první řadě je to skutečně účinná a kreativní forma komunikace, která velmi výrazně napomáhá k tomu, aby celková image firmy byla výrazně…
Zařazeno v:

8 tipů, jak se stát úspěšným copywriterem

Jednou z možností, jak si přivydělávat na internetu, je stát se copywriterem. V tomto článku vám přinášíme tipy na to, jak si zajistit co největší úspěch. Zásadní pravidlo je, že musíte psát co nejlepší texty v co nejkratším čase. 1. Prozkoumejte terén Jedním z hlavních důvodů tvorby kvalitního online obsahu je…
Zařazeno v:

Máte zajímavý produkt? Začnete ho prodávat online

Je mnoho lidí, kteří vyrábějí zajímavé produkty, ale nemají nijak dobře zařízený jejich odbyt. Přitom možností dnes existuje celá řada, hlavně s ohledem na možnost prodávat zboží online. Doba, kdy vlastní řešení stálo desítky tisíc, je totiž dávno pryč. Stačí se podívat, jak je na tom cena eshopu od Atomer a i…
Zařazeno v:

Hlavní znaky moderních firem? Řídící software a online propagace!

Dnešní doba nabízí spoustu množností, jak firmy řídit i propagovat. Doba se posouvá a současně s tím existuje řada moderních technologií. Některé firmy zůstávají konzervativní. Stále se však zvyšuje počet firem, které jdou s dobou, modernizují se a nové technologie využívají. Jak se dnes pozná moderní firma? Evidence docházky pod kontrolou Moderní společnosti…
Zařazeno v:

E-shopy, které kráčejí s dobou

Víte, co mají společného internetoví prodejci nábytku, bicích nástrojů a žaluzií? Odpověď je zřejmá už po letmém zhlédnutí webů. Všichni tři používají Clevero – moderní řešení pro e-shopy, které umožňuje zákazníkům pohodlně nakupovat a prodejcům zase efektivně prodávat své zboží. Clevero se totiž řídí heslem: „e-shop musí nejen dobře…
Zařazeno v:

Trendy v marketingové komunikaci - PRODUCT PLACEMENT

Koukáte na film, nebo Váš oblíbený seriál a najednou hrdinka začne okatě zkoumat nějaký výrobek určité značky, doporučuje kolegovi určité vitamíny, nebo si urputně krémuje ruce. Určitě jste si už všimli toho, že mnoho výrobců a prodejců používá vstup nějakého reálného značkového výrobku nebo služby přímo v nějakém audiovizuálním díle.  …
Zařazeno v:

Katalog služeb a řemesel retel.cz - bez ročních poplatků

Portál pro práci a podnikání retel.cz nabízí unikátní službu opakovaného zobrazování reklamních bannerů, které jsou napojeny na profesní profil. Tyto profily jsou graficky a textově vytvářeny redakcí retel. Profesní profily jsou určené pro živnostníky, OSVČ, nezávislé profesionály a svobodná povolání.   Výhody využití profesního profilu na RETEL.CZ Za profesní profil zaplatíte…
Zařazeno v:

Otazníky, hvězdy, peněžní krávy, nebo psi?

Philip Kotler ve své knize Marketing, management identifikuje strategické obchodní pozice firem. A to z toho důvodu aby firmy dokázaly zhodnotit cíle strategického plánování a s tím spojené kapitálové krytí. Je třeba si uvědomit, na jaké pozici se společnost, či oddělení nachází a z toho vyvodit, zda je nutné budovat, udržovat, sklízet, či se…
Zařazeno v:

Marketing2

VÝROBEK kontra SLUŽBA Dalším bodem k zamyšlení je: „Prodávat výrobek, nebo službu?“. Taková blbost, řeknete si, to je snad jasné, že když jdu podnikat, tak vím s čím. Samozřejmě vím, jestli budu lidem stříhat vlasy, nebo prodávat auta!!! Ale je to opravdu tak jednoznačné? Víte opravdu, s čím přicházíte na trh?…
Zařazeno v:

Marketing I

Má marketing na dnešním trhu své místo, nebo je to jen módní záležitost převzatá od zahraničních firem? Pod pojmem marketing si většina lidí představí jen jeho nepatrnou část, jako je telemarketing, e - mail marketing a snad i reklama. Ale o co tady ve skutečnosti jde? Zeptám se jinak, proč stále…
Zařazeno v: